miércoles, 4 de marzo de 2015

Coneix al teu bebè....abans de néixer!


El dijous 12 de març a les 20.30h, Ecox4d oferirà una xerrada per a les nostres alumnes a Lenoarmi. Si no ets alumna i vols vindre, informa't trucant al 932038224 i t'atendrem amb molt de gust. 

L'Ecografia 4D és una experiència única i inoblidable, amb la qual podràs descobrir per primer cop la carona del teu nadó, i et farà sentir d’una altra manera el teu embaràs. Són molts els articles que parlen dels beneficis i les aportacions emocionals que implica pels futurs pares veure amb nitidesa el seu petit. Això fa que augmenti el nivell d’implicació i conscienciació de l’embaràs, ja que com diuen, val més una imatge que mil paraules. 

No només veureu una imatge i podreu imaginar com serà el vostre nadó, sinó que veureu a temps real com es va movent, com viu dintre de la vostra panxa. Hi ha molts estudis avui en dia que ens parlen del desenvolupament emocional del nadó, i de la importància del vostre entorn i de com pot afectar a la vida intrauterina. És per això que des de Ecox 4D volem mostrar-vos com viu el vostre petit i què fa a cada moment, descobrireu que dins vostre viu tota una aventura; es mou, somriu, badalla, és xupa els ditets, juga amb el cordó, us acaricia, és descobreix a ell mateix, s’enfada…. Tot això fa que sigui un moment únic, irrepetible i molt especial. Us volem acompanyar a viure aquest moment i que gaudiu d’aquesta experiència, en companyia dels vostres familiars o amics.

Existeixen tres moments diferents durant l’embaràs que recomanem perquè l'ecografia sigui més emocionant. Cada moment és diferent i únic, vosaltres escolliu, una, dues… o tres durant la gestació.

· Setmana 16-17 ja pots veure per primera vegada al teu nadó en 3D, inclús si es deixa, podrem veure si és nen o nena.
· Setmana 22-23 encara podreu veure al nadó de cos sencer i apreciar tots els seus moviments en conjunt.
· Setmana 27-30 podreu contemplar la carona del nadó molt semblant a com naixerà.

Us convidem a què proveu aquesta experiència i que visqueu un dels moments més especials del vostre embaràs.


ECOX 4D BARCELONA
C.M. Bufetmedic. C/ Sepúlveda, 125. 08015 Barcelona
Teléfono933 685 043

¡Trucan´s i  vine a visitar-nos!!

******************************

El jueves 12 de marzo a las 20.30h, Ecox4d ofrecerá una charla para nuestras alumnas en Lenoarmi. Si no eres alumna y quieres venir, infórmate llamando a Lenoarmi al 932038224 y te atenderemos con mucho gusto. 

La Ecografía 4D es una experiencia única e inolvidable, con la cual podrás descubrir por primera vez la carita de tu bebé, y te hará sentir de otro modo tu embarazo. Son muchos los artículos que hablan de los beneficios y las aportaciones emocionales que implica por los futuros padres ver con nitidez su pequeño. Esto hace que aumente el nivel de implicación y concienciación del embarazo, puesto que cómo dicen, vale más una imagen que mil palabras. 

No sólo veréis una imagen y podréis imaginar cómo será vuestro bebé, sino que veréis a tiempo real como se va moviendo, como vive dentro de vuestra barriga. Hay muchos estudios hoy en día que nos hablan del desarrollo emocional del bebé, y de la importancia de vuestro entorno y de cómo puede afectar a la vida intrauterina. Es por eso que desde Ecox 4D queremos mostraros cómo vive vuestro pequeño y que hace en cada momento, descubriréis que dentro de vuestro vive toda una aventura; se mueve, sonríe, bosteza, se chupa los deditos, juega con el cordón, os acaricia, es descubre a él mismo, se enfada…. Todo esto hace que sea un momento único, irrepetible y muy especial. Os queremos acompañar a vivir este momento y que disfrutáis de esta experiencia, en compañía de vuestros familiares o amigos.

Existen tres momentos diferentes durante el embarazo que recomendamos porque la ecografía sea más emocionante. Cada momento es diferente y único, vosotros escogéis, una, dos… o tres durante la gestación.

· Semana 16-17 ya puedes ver por primera vez a tu bebé en 3D, incluso si se deja, podremos ver si es a niño o niña.
· Semana 22-23 todavía podréis ver al bebé de cuerpo entero y apreciar todos sus movimientos en conjunto.
· Semana 27-30 podréis contemplar la carita del bebé muy parecido a cómo nacerá.

Os invitamos a que probéis esta experiencia y que viváis uno de los momentos más especiales de vuestro embarazo.


No hay comentarios:

Publicar un comentario